20 Ağustos 2018 Pazartesi

Karabacak’a yürek dolusu teşekkürler

Çetin Gürol

09 Nisan 2018 tarihli yazısı

Darıca Belediye Başkanımız Şükrü Karabacak,  geçtiğimiz hafta çok önemli bir organizasyona bizleri de davet etti.

Hatay ilimize defalarca gittim.

Ama böylesi anlamlı organizasyona ilk defa katıldım.

Zaten bunun tekrarı da olmaz.

Askerlerimizin Afrin’e giderken kullandığı yol güzergahı üzerinde bulunan Hassa ilçemizden geçerken bir yol kenarında namaz kıldıklarını görmesi, Gebze Hünkar çayırındaki namazgah ve Hassa İlçe Belediye Başkanı ile yapılan görüşmeler sonrasında Hassa'da yol kenarına Osmanlı kültüründe bulunan namazgahı Başkan Karabacak binlerce kilometre öteden giderek yaptırdı.

Sonrasında ise bir uçak dolusu hemşerimiz ile Hatay'a günübirlik gittik.

Kimisine göre yapılan program gereksiz görülebilir.

Bu sadece çekememezliktendir.

Orada Süleyman Şah Namazgahı artık var ve ilk açılışı da vatandaşlarımız, askerlerimiz ile birlikte Cuma namazı kılarak yaptık.

İnanın o kadar duygulu anlar yaşadık ki, bunun bedeli paha biçilemez.

Teşekkürler sevgili dost insan Şükrü Karabacak.

Yolculuk sırasında bizlere eşlik eden milletvekillerimiz Radiye Sezer Katırcıoğlu ve Cemil Yaman ile de kent üzerine uzun uzun konuştuk.

Alışılmışın dışında çok mütevazi ve ben milletvekiliyim diyerek vatandaşa seviye koyan değil, bizden biriymiş gibi davrandılar.

Radiye Hanımı bir abla, Cemil Abiyi ise bir abi gibi beraber büyümüş gibi hissettim.

Kentimize dair önemli projeler için sözleşmeyi de ihmal etmedik.

Bu işin mimarı tabi ki Darıca Belediye Başkanımız Şükrü Karabacak.

Ancak onun adına Hatay'da günlerce çalışmaları takip eden Özel Kalem Müdürü Mücahit Vural'ı da olağanüstü ev sahipliğinden dolayı kutluyorum.

Dönüş yolundaki Sun Ekspres pilotunun bizlere yaptığı konuşmayı ilk anda şaka zannettik.

İstanbul üzerinde en az 20 dakika tur attıktan sonra , "Kaptan pilotunuz konuşuyor" diyerek başladığı konuşmasına, " Sabiha Gökçen Havalimanındaki pist çalışmaları nedeniyle uçuş trafiğine kapatıldı. 25 dakika önce yaptığımız görüşme de pist inişi için kuleden haber bekliyoruz. 5 dakikalık yakıtımız kaldı. 15 dakika içinde eğer iniş izni alamaz isek, Ankara veya İzmir havaalanına iniş yapacağız" dedi.

Uçakta herkes birbirine bakıp ilk anda anlamadıktan sonra, 25 dakika önce kule ile konuştuk, 20 dakikadır havadayız. 15 dakika içinde iniş izni alamazsak, Ankara veya İzmir'e ineceğiz. 5 dakikalık yakıt var ve 15 dakika havada iniş izni bekleyeceğiz.

Muhteşem programın sonunda herhalde şaka yapılıyor diye düşündük. Kelimeyi şahadet getirenler, bizim gibi son karemizi de çekelim deyip, selfi yapanlar derken, şükürler olsun indik.

Uçaktan inerken herkes pilota hesap sormak istedi.

Uçağın camından bakan pilota milletvekillerimiz Radiye Sezer Katırcıoğlu ve Cemil Yaman başta olmak üzere herkes inerken neden böyle bir açıklama yaptığını sorarken, unutulmaz bir anı olarak tarihteki sayfamızda yer alacak.

Umarım bu pilotu da konuşurken dikkat etmesi için uyarırlar.

Çünkü bazı arkadaşlara uçakta 3,5 ton yakıt olduğunu ve yakıt yok demedim dediğini söylemiş.

Bari panik yaptırmasına ne gerek vardı?

IMG-20180408-WA0007

Yorum Yaz

Adınız :

Yorumunuz :

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.