14 Aralık 2017 Perşembe
Hayrullah Demiray

Hayrullah Demiray

hayrullah@bizimyaka.com

Çıktı Al

Tüm Yazılarını Listele

Muhalefet sadece eleştiriyor

Hayrullah Demiray

08 Ağustos 2014 tarihli yazısı

Tuhaf olan bir şey var.

Muhalefet Partilerinin İl ve İlçe başkanlarından bazıları Ak Parti’nin Başbakan için yapmış olduğu mitingle ilgili değerlendirmelerde bulunmaya gösterdikleri özeni acaba birazda kendilerinin miting yapamamalarına gösterseler daha doğru olmaz mı?
Bu durum benim biraz tuhafıma gidiyor.
Neden derseniz kardeşim! Bu partiler kendileri neden miting yapmıyorlar diye bunların seçmenleri bunlara sormaz mı?
Ak Parti az ya da çok insanı oraya toplamış ve mitingini yapmış
Her halükarda bunun hesabını Ak Partililer yapa dursun.
Muhalefet bana göre kendilerine ağlamalılar.
Neden diyecek olursanız irili ufaklı 13 ya da 15 parti bir olup bir miting yapamıyorsalar yarın bir gün genel seçimlerde seçmenin karşısına nasıl çıkacaklar.
Bu konudaki haberleri okurken gerçekten hayrete kapıldım.
Çünkü CHP il Başkanı Yalçın Kuşkan, MHP il Başkanı Aydın Ünlü, CHP ilçe Başkanı Selman Yıldırım ve diğerleri oturmuş Ak Parti’nin yaptığı mitingin hesabını yapa dursunlar atı alan Üsküdar’ı birkaç gün sonra geçecek ve onlarda seyre dalacak.
Nereden biliyorum bunu derseniz kardeşim daha Kocaeli’de doğru düzgün Çatı adayının otobüsü bile yokken bu partilerin iktidar partisinin adayının mitingini konuşuyor olması zaten bu yenilgiyi baştan kabul ettikleri anlamına gelir diye düşünüyorum.
Zaten aslında şimdiden konuşmalara bakılırsa öncelikle seçimden öncesine değil ama seçimden sonra sıralanacak bahanelerin hazır olduğunu görürsünüz.
Evet dağ taş her taraf Erdoğan’ın fotoğrafları ile donatılmış bunu da kimse inkar etmiyor.
Ben bile birkaç gün öncesi Karadeniz’den döndüm ve her tarafta Başbakan Erdoğan’ın fotoğraflarını görmek mümkün. Lakin zaten bu bir yarış ve bu yarışa giriyorsanız biraz fedakârlık yapacaksınız biraz terleyeceksiniz.
Bu konuda gerçektende muhalefetin sadece sözden ibaret bir şeyler yaptığını görmek mümkün aslında.
Bence hiç elle tutulur bir çalışmaları yok. Etrafınıza baktığınızda bunun olmadığını görürsünüz.
İlimizde de ciddi anlamda bir muhalefet boşluğu mevcut.
Daha düne kadar bir birlerine sövenler ve bir birlerini yerden yere vuranlar bugün kol kola girmiş geçmişte olanları adeta unutmuş durumda hareket ediyorlar.
Ve söylemleri dahi aynı işte buradan aslında benim muhalefete bir önerim olacak oda bu güzel birlikteliğinizi ilelebet devam ettirin ve aranızda da nasıl olsa bir fark yok hazırda Genel Seçimler yaklaşıyor e bir olmak güzel birlikte hareket etmek güzel o zaman madem bu ülkenin menfaatini düşünüyorsunuz o zaman tek çatı altında neden toplanmazsınız?
Diye de sormadan edemeyeceğim.
Sadece eleştirmekte birlikte hareket ettiğinizin farkında değilsiniz herhalde bence bırakın başkalarının nasıl bir miting yaptığını düşünmeyi de kendiniz neden bir miting yapamıyorsunuz ona bakmalısınız.
Belki de sadece Türkiye’ye has bir şeydir muhalefet sadece eleştiri yapar ama sıra çözüme geldi mi birbirlerine bakmaktan başka bir şey yapmazlar.
Bu durum aynen şuanda da devam etmektedir.
Zira iktidar yapıyor Muhalefet bakıyor bakmakla kalmıyor konuşuyor.
Konuşmak ne işe yarıyor onu bilen yok.
Sakın yanlış anlaşılmasın muhalefete akıl falan vermek istemiyorum sadece seçmenleriyle alay etmesinler yeter.
Seçmenlerin elbette söyleyecek sözleri var bana göre herkes 11 Ağustos’u merakla bekliyor.
Tabi bu 11 Ağustos’u merakla bekleyen sadece muhalefet seçmeni değil iktidarın seçmeninin de bir kısmı o tarihi sabırsızlıkla bekliyor.
O gün geldiğinde taşlar yerine oturduğunda herkes cevabını alacak.
Aslına bakılırsa Türkiye için bir dönüm noktası olacak 11 Ağustos 2014 tarihi.
Saygılarımla…

 

Yorum Yaz

Adınız :

Yorumunuz :

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorumlar
Yorumlar yükleniyor...
Kocaeli Bizim Yaka Gazetesi

Karabaş Mah. Şehabettin Bilgisu Cad. Cebesoy Sok. Esentığ Apt. Kat: 1 (Eski Valilik Karşısı) İzmit KOCAELİ

İzmit Telefon: (0 262) 325 41 00

Bu sitenin sahip olduğu tüm resim, yazı ve makale hakları Bizim Yaka Gazetesi'ne ait olup kaynak gösterilmeden izinsiz bir biçimde kullanılamaz.
Beykar bbs inşaat romatem İBRAHİMOĞLU 2017 Ford
Ekcan ÖZEREDEM İNŞAAT Medicalpark BasiskeleSanayi ACARLAR TURİZM YENİ konak_dr