23 Nisan 2019 Salı

Pratik belediyecilik yapacağız

Siyaset Yazdır

Haber

İYİ Parti Başiskele Belediye Başkan Adayı Rıza Güven Usta, gazetemizi ziyaret ederek seçime yönelik önemli açıklamalar yaptı. Başiskele’de seçimi kazanacaklarına inandığını belirten Usta, özellikle inşaat ve turizm başta olmak üzere, eğitim, kent içi ulaşım konularında atacakları adımlarla Başiskele’de yeni bir dönemin başlayacağını söyledi

İYİ Parti Başiskele Belediye Başkan Adayı Rıza Güven Usta’ya, İYİ Parti Başiskele İlçe Başkanı Ayşe Rüzgar ve CHP İlçe Başkanı Arif Gökyıldız eşlik etti. Ziyarette Usta’yı gazetemiz Genel Yayın Yönetmeni Semrel Aşçı ve Yazı İşleri Müdürümüz Ozan Özgenç ağırladı. Ziyarette ilk konuşan Ayşe Rüzgar, Başiskele’de CHP ve İYİ Parti arasında müthiş bir uyum olduğunun altını çizerken, CHP’li Gökyıldız da Usta’nın sonuna kadar yanında olduklarını belirtti.

usta-(2)

SEÇİMİ KAZANACAĞIZ

Başiskele’de ev ev gezdiklerini, Başiskeleliler nezdinde önemli bir karşılık bulduklarını söyleyen İYİ Parti Başiskele Belediye Başkan Adayı Rıza Güven Usta, “Biz ekip olarak uyum içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gittiğimiz her yerden de karşılık görüyoruz. Bundan önceki gibi bir seçim yaşanmayacağını söylüyorum. Başiskele halkı her şeyi görüyor. Ben bize teveccüh edip oylarıyla destekleyeceklerine de inanıyorum. 31 Mart akşamı seçimi biz kazanacağız. Buna inanıyoruz.” dedi.

ÖTEKİLEŞTİRİLENLERİN SESİYİZ

Mevcut iktidar tarafından ötekileştirilen, hor görülen herkesin bir araya geldiği parti olduklarını belirten Usta, “Biz PKK hariç herkesin ortak sesiyiz. Tüm ötekileştirilenlerin buluştuğu yeriz. Vatandaşın gündemi su faturası, elektrik faturası. Biz bunları düşünüyoruz. Tarım ve hayvancılıkta zor günler geçiriyoruz. Biz Başiskele’de sıcak suyu değerlendireceğiz. Tarihi bir ipek yolumuz var onu değerlendireceğiz. Komple açacağız.

toplu

SAMANLI DAĞLARININ ARDINA AÇILACAĞIZ

Başiskele, Gölcük ve İzmit arasına sıkışmış bir ilçe. Biz bunu değiştireceğiz. Samanlı dağlarının arkasına açacağız Başiskele’yi. İznik ve Osmaneli ile aramızda yollar açacağız. O ilçelerle birleşerek özellikle yazın önemli geçişkenlik sağlayacağız. Ben motosikletle oraları geziyorum zaten. Videoları da yayınlayacağız. İki ay yayla şenlikleri düzenliyoruz. Kadınlara ve gençlere yaylaları açacağız. Çeşmeleri restore edeceğiz.

ESKİ BİNALARI BUTİK OTEL YAPACAĞIZ

Bağçeşme ve Yeniköy’de bulunan eski binaları restore ederek, özel sektöre yönelik butik oteller oluşturacağız. Belediye olarak biz özel sektöre yönelik katalizör olacağız. İstanbul’dan ve diğer illerden gelen insanlar buralarda konaklayacak. Sıcak su çıktı malum Başiskele’de. Bu da çok önemli. Orayı da değerlendireceğiz. Organik tarım için alanlar oluşturacağız.” dedi.

ÖĞRENCİLERE ÜCRETSİZ ULAŞIM

Eğitim konusuna özel önem veriyoruz. Kent içi ulaşımı öğrencilere ücretsiz olacak. Biz eğitim konusunda biraz sosyalistiz. Çocuk binecek belediyenin arabasına. Şoförü, güvenliği bizden. Gidecek kütüphaneye kitabını okuyacak. Dersini çalışacak. İşini bitirecek aynı şekilde ücretsiz olarak güvenli şekilde evine dönecek. Çocuklara toprağı, hayvanları sevmeyi öğreteceğiz. Öğrencinin toprakla haşır neşir olabileceği bir sistem oluşturacağız. Ben kendi çocuklarımdan biliyorum. Onları baktım kaybediyorum hemen müdahale ettim. Onlara toprağı ekmeyi öğretiyorum. Kedi, köpek alarak hayvan sevgisi aşılıyorum. Eli toprağa değmeyenin yüreği yanmaz, yüreği yanmayanın kalemi doğru yazmaz.” dedi.

DÜZ ALT GEÇİTLER YAPACAĞIZ

Başiskele’nin en büyük sorunlarından birinin, kent içiyle sahil arasındaki kopukluk ve yetersiz alt ve üst geçitler olduğunu söyleyen Usta, “Biz üst geçit yapmayacağız. Alt geçit yapacağız. Ama onlar da şimdiki gibi bir yukarı, bir aşağıya şeklinde olmayacak. İp gibi dümdüz geçitler yapacağız. Bisikletin, el arabasının, yaşlı, engelli herkesin geçebileceği alt geçitler olacak. Bir tarafından bakınca diğer taraf görünecek. Şimdiki alt geçitlerin içinde ne olduğu belli değil. Biz güvenli, yaşam alanı da olan alt geçitler yapacağız. İçinde insanlar oturabilecek. Doğru düzgün alt geçitler ile sahil ve kent birleşecek.

SESSİZ ÇOĞUNLUK BİZDE

Projelerimiz de hazır. Biz her şeye hazırlıklıyız. Çözüm üretiyoruz. Diyorlar ya akıllı belediyecilik. Biz akıllı belediyecilikten önce pratik belediyecilik yapacağız. İsteyen varsa buyursun oturalım, herkesle her şeyi konuşalım. Biz hukuk çerçevesinde çalışacağız. Sessiz çoğunluğa bakıyoruz biz. Bir cenazeye gidiyoruz, adam çekmiş son model arabayı caminin önüne. Allah selamet versin. Bu millet bunu görüyor. En çok kadın, en çok genç bizde. Hodri meydan” dedi.

Yorum Yaz

Adınız :

Yorumunuz :

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.